Tomáš Bubenik

Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x

Seznam rubrik

Tomáš Bubenik

"Máňou napříč republikou" aneb AZ Havířov - HC Dukla Jihlava.

I mladí sepsali svůj report z výjezdu do Havířova. Zde na mém blogu dostali příležitost s ním vyjít na povrch zemský. DUKLA JIHLAVA OLE!

8.5.2016 v 20:10 | Karma: 5,73 | Přečteno: 92x | Diskuse| Jihlava

Tomáš Bubenik

Policisté převlečeni za hooligans napadli feťáky. Média se z toho můžou posrat.

Ani Shakespearovo pero by nenapsalo lepší komedii. Divadélko, které sehráli naši ochránci zákona se vcelku povedlo :) Zajímá mě však, kdo napsal verše této parodické komedie. A proč je vůbec psal a čeho chtěl dosáhnout?

24.2.2016 v 8:24 | Karma: 21,35 | Přečteno: 481x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Žilková, až tě uvidím, tak ti ukážu pud přírody. Předvedu ti samce. A půjdeš dobrovolně?

Až do půlky ledna jsem si myslel, že nejšílenější žena na světě je Merkelová. Paní herečka Žilková to ale totálně přebila. Celá rodinka Stropnických vydává do světa věty, které nejdou zapomenout. To je fakt síla.

10.2.2016 v 7:19 | Karma: 32,72 | Přečteno: 1558x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Rozdíl mezi utečenci z Bosny a těmito rádoby uprchlíky.

Mám hrozně rád Balkán, celý Balkán, bez rozdílu zda se jedná o Srbsko, Bosnu nebo Slovinsko. Když se dívám na obrázky z tehdejší války a na současné migranty, něco mě tam nehraje.

9.10.2015 v 8:12 | Karma: 41,33 | Přečteno: 2283x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Kníže Karel, když se mu to hodí, se i demokracie umí zastat.

Velice mě zaujalo prohlášení Karla, že v otázce kvót pro přijetí ekonomických migrantů (ano, budu je tak nazývat) jsme byli demokraticky přehlasováni, tak to prostě je a nedá se nic dělat.

6.10.2015 v 8:09 | Karma: 31,35 | Přečteno: 775x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Koalice proti Islámu. Danieli Lando pojď do politiky, prosí tě tvůj národ. A co Svobodní?

Úvaha, nebo prosba, nevím, o vytvoření široké koalice na obranu země. Landa, Klaus, Zeman, Úsvit, BPI, Tomio, Svobodní. Proč štěpit hlasy, když všem jde o stejnou věc, namísto vytvoření velké koalice za vystoupení z EU.

1.10.2015 v 10:18 | Karma: 27,61 | Přečteno: 1100x | Diskuse| Politika