Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Důchodkyně žebrala u Ikei v Brně, neměla na léky.

Nikdy jsem nevěřil, i když jsem to četl mnohokrát, že čeští důchodci žebrají, aby měli na jídlo, nájem či léky. Nevěřil, dokud jsem to nezažil na vlastní kůži. Bylo mě a ještě asi dlouho bude z toho opravdu špatně.

Jednoho jsme jeli s přítelkyní a malým Matýskem do Ikei v Brně nakoupit zas další potřebné věci do bytu. Já je teda nepotřebuji, ale určitě potřebné jsou, jak mi vždy Lenka řekne :).

Nakoupili jsme a šli k autu. Lenka něco doopravovala v kufru v zadní části auta, já už seděl za volantem a už chtěl konečně odjet. Asi každý muž to zná :)

Přišla ke mě nějaká paní, klobouček, deštník, vcelku nějak tak slušné oblečená. Stáhnul jsem okénko a zeptal se slušně, co chce :) Někdy jsem na lidi velice milí, zejména v okolí nákupních center po dvou hodinách v ikei, kde nic nepotřebuji.

Požádala mě o nějaké drobné na léky. Stáhnul jsem okénko zpátky a posunky naznačil, že ne. Odjeli jsme, já měl ale špatný pocit. Svědomí pracovalo na plné obrátky. Vrátil jsem se zpět, autem hledal tu paní, až jsme jí našli, stáhnul jsem okénko a dal jsem jí asi 30 korun. Mile poděkovala, byla opravdu ráda.

Nevím, zda to opravdu potřebuje na léky nebo jen žebrá na chlast. Ale mám pocit, že to opravdu bylo na léky. Nebudu končit psaním o tom, proč stát nepomůže atd.

Ale co mě trápí, co nechápu. Na silné jedince, putující k nám z Afriky, co odhazují naše jídlo a pití, dávají nám na vědomí, že nic než značkové oblečení nosit nebudou, stát peníze má? Uprchlíkům rozdá všechno co má, platí za ně co se dá, posíláme peníze někam do tramtárie, ale na vlastní důchodce, co celý život pracovali, stát peníze nemá?

Blíží se volby, zamysleme se nad tím, zda je lepší podporovat uprchlíky a cizí země, než vlastní lidi... I vy budete jednou v důchodu... Taky se těšíte, až půjdete někam žebrat, aby jste měli na léky? Ale statný jedinec z Afriky, co nikdy nepracoval, kolem vás projde v botách Nike a v mikině Umbro a bude vámi ještě pohrdat? Právě totiž dostal výplatu ze státního rozpočtu...
 

Autor: Tomáš Bubenik | úterý 26.4.2016 7:25 | karma článku: 0 | přečteno: 70x
  • Další články autora

Tomáš Bubenik

Afghánec obohatil spokojenou rodinu ve Vídni.

Imigrantovi se nelíbilo, že rodina vypadala spokojeně a smála se. Právě vyšla z restaurace. To ho rozzuřilo a tak je jen tak bez důvodu pobodal. Teda důvod měl. Ta rodina byla spokojená se svým životem.

19.3.2018 v 8:33 | Karma: 0 | Přečteno: 213x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Neobjektivita České televize spravedlivým slovům Zemana neušla.

Tak a je to tady zas. Neobjektivita naši slavné televize, které platíme poplatky za vymývání mozků. Pravdivá slova na adresu této mediální žumpy byla vyslovena správně a pravdivě, bohužel ale ve špatný okamžik na špatném místě.

16.3.2018 v 8:06 | Karma: 5,05 | Přečteno: 197x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Ondráček je jen obět. Za to může Havel. Proč není komunismus zakázán?

Tak a je to tady zas. Lidi se zbláznili, vyšli do ulic. Proč tam jsou naprosto nechápu. Co se jim nelíbí, to už vůbec nechápu. Jde to úplně mimo mě. Nechápu, nerozumím. Může mě to nějaký demokrat vysvětlit, děkuji.

14.3.2018 v 8:54 | Karma: 4,53 | Přečteno: 180x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Ruska se nebojím, ale za to Turecka ano. Co na to naše média.

Erdogan řekl šestileté holčičce, že je dobré zemřít ve jménu Islámu. Mučednická smrt je svatá. Nemusíte se bát. Mě to nešokovalo, to je prostě Islám. Ale bojím se toho, co tato slova prezidenta tak obrovské země jako je Turecko,

12.3.2018 v 9:43 | Karma: 0 | Přečteno: 35x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Vraždění bělochů nevadí. To se nic neděje, to je v pořádku, to se může.

Parlament v JAR schválil kontroverzní zákon. Vyzval k vraždění bělochů a zabíraní jejich půdy. Co na to svět? Mlčí. Co na to naši obhájci lidských práv? Samozřejmě nic. Co by se stalo, kdyby to bylo obráceně a někdo by vyzval

8.3.2018 v 22:37 | Karma: 0 | Přečteno: 22x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:54

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  10:53

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Moderátorka Porupková ukázala jizvu v dekoltu a promluvila o rakovině

25. dubna 2024  10:48

Moderátorka zpráv FTV Prima Soňa Porupková (34) se na sociální síti svěřila fanouškům s tím, že má...

Šéf sněmovny Johnson přišel na univerzitu podpořit Židy, dav na něj bučel

25. dubna 2024  10:41

Studenti newyorské Kolumbijské univerzity ve středu pokřikovali a bučeli na předsedu Sněmovny...

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.

Seznam rubrik