Havířov - DUKLA JIHLAVA, play off 2016.

3. 05. 2016 11:30:24
Report z výjezdu na nezapomenutelný zápas play off Havířov - Jihlava. Byl to po dlouhé době pro mě výjezd ven, na který budu dlouho vzpomínat. Samozřejmě ne díky hokeji, ale díky nečekaným událostem na cestě do hornického města.

Po delší době si napíšu report z výjezdu. Býval jsem v tom dobrej, teď se k mé kvalitě teda přiblížil v posledních letech nějaký džejár ABCDfromHCHKRDTN právě z Havířova, co všechno ví, všechno zná i když to vlastně nezná a nic neví. Teda kromě toho že Havr je prostě nej a že to každej dělá blbě a my v Havru víme všechno, všude jsme byli a prostě všichni stojíte za hovno a každej si polibte prdel, i to město stejně máme nejhezčí a bude za rok v UNESCU. A v Jihlavě umíte jen rušit stránky a každej je tam idiot. Zdatně mu sekunduje fotogenický fotograf vrhačské postavy Dédé.

Starý kotel Dukly se rozpadl a nahradili ho nově příchozí sympatická individua, stojící pod vlajkou Dukla fans. Jsem rád,že používají tuto vlajku i název. Jen dodám, že opravdu ultras nejsme, nebyli jsme a nikdy nebudem, v tom má teda džejár asi jako v jediným pravdu o nás. Proč jsme si na to hráli nechápu doteď. Stejně tak mnoho dalších klubů užívajících vlajku ultras, by se asi nad sebou měli zamyslet. Naše mentalita je pivo no a co...Ultras mentalitu prostě nemáme, ani ji mít nebudem. Nemá ji ani mnoho jiných táborů. I když občas sebraná šála sem tam nevadí :)

Miminka co mají červenožlutá srdce se narodila, další maličtí dukláčci jsou na cestě, tatínci šli od vedení kotle a přesunuli se blíže k pivnímu nálevu :). A ten zbytek co ještě dítě nemá odradil učitel svejma mimohokejovýma aktivita na podporu uprchlíků. Dej bože, ať se tady nic nestane, ať tady nejsou mrtví, ať tady není bombový útok...a česká země zůstane česká...Jinak mě tento pán něco bude muset do očí vysvětlit, kort kdyby se nedejbůj něco stalo někomu z mé rodiny ať pokrevní, nebo duklácké. Vysvětlit něco by měl ale hlavně svým dětem, kdyby nedej bože opět to tady dopadlo jak ve Švédsku a dalších hrozně chytrých zemí, co si pustili islám do země. Budu rád, když všichni lidé jako já, co máme rádi naši zemi a kulturu, zvyky, historii, budeme i za 50 let za rasisty, nacisty, xenofoby a já nevím co ještě. A hlavně za blbce, co upozorňovali na neslučitelnost islámu s našimi životy, demokracií a evropským myšlením, přitom se nic nestalo a islám je fajn vlastně. Budu za ro hrozně rád. Byl bych velice nerad, kdyby ty naivní zelená sluníčka si jednou řekli, sakra, ty náckové měli pravdu, tady se fakt nedá žít a bojím se chodit po ulici. Opravdu to nechci. Jsem hrdý ČECH, miluju tuto zemi jako ji miloval Žižka, Prokop Holý, Jungmann, Palacký, Kryl a další čeští velikáni. A je mě k zblití z lidí, co chtěj naši zemi zničit, zislamizovat a ohrožujou přitom životy náš všech, našich dětí, žen i zvířat. Snad vy mladí co vedete kotel, máte jiné myšlení...vést kotel znamená být i příkladem pro ostatní kotelníky...a ten kdo, si oblékne mikinu ultras a pak jde sbírat potraviny pro naše budoucí vrahy, tím příkladem opravdu pro nikoho nemůže být...pak to dopadne, jak to dopadne...máte ten nejlepší příklad před sebou, jak z fungujícího kotle se dá za pár měsíců udělat nefungující troska...

Jen říkám, nás ateisty, zde křesťané nechali v klidu žít. Islám nám to ale nedovolí. Islám nesnáší a netoleruje ateismus. Islám nás zde nenechá v klidu žít. A jen idiot to svinsto, rozdrobení národů Evropy v jedno multikulty bahno podporuje...

No zpátky k hokeji. Kotle se tedy chopili mladí, mnoho z nich sem ani osobně před rokem neznal, ale můžu říct, jsou fakt dobrý. Kurva dobrý. Nejsem teplej ale musím říct, že se mě fakt kurva líběj. Ale ne jako Marek. Marek je jen jeden :).

Nesnáším ty keci co čtu na diskuzním fóru, že kotel stál za hovno, mladí jsou příliš mladí, v kotli zas samej vožralej atd. atd. atd. atd. Mládeži, co vedete kotel, serte na to !!!!!! Vůbec si s tím nelamte hlavu. kritizovali nás, kritizuju vás, vždycky si někdo něco najde. Srát na to. Vy všichni co je kritizujete, měli jste možnost po našem odchodu vést kotel. Nikdo z vás nepřišel, jen kritizujete. Ti mladí to mají hrozně těžký, protože se do vedení kotle nedostali přirozenou cestou, že x let jezdíš ven, seznámíš se se starejma duklákama atd. a pak v určitém věku to vezmete na sebe. Ano, jsou mladý, no a co, věk nerozhoduje. Já v nich vidím budoucnost kotle. A ta budoucnost je fakt dobrá. Ty kluky to baví a narozdíl od vás kritiků, to chtějí dělat. A že občas píšou sms? Je doba jaká je, bohužel, a tý babě se prostě napsat musí. Tu my, co nám táhne na 40, nepochopíme...Já se zas drbu na vejcích no místo fandění, to zas nechápou třeba oni :). Takže místo kritiky, jim naopak o to víc pomožme. Když tam nebudou, tak kdo tam bude místo nich?...Nekritizujte, ale napište v klidu na DF co se Vám nelíbilo a co by jste zlepšili...To bude lepší než kritizovat ty, kteří to vzali na sebe...jinak ten kotel by dneska ani nebyl asi...

Tento rok na hokej z Chrudimi díky mateřským povinnostem nejezdíme tak jako v posledních 10 letech, byl jsem asi na 5 zápasech, ale play off je play off a to se jezdit musí, i kdyby se doma na hlavu postavili.

Bohužel Přerov a návštěvu kamarádů přes basketbal, fotbal a pivo nám osud nepřidělil, za to nás zavál do nejkrásnějšího města v Evropě. Do Havru :). Rychle jsme se domluvili na sobotní výjezd a těšili se na návštěvu jejich hokejové arény. V tomto nejmladším městě v republice jsem již byl a fandění mě nadchlo. Město a jeho památky teda opravdu ne. Nebo jsou tam vůbec nějaké památky?

Minule byl kotel Azetu skvělej, proto jsem se těšil jak malej kluk na pořádou atmošku. Patřím do skupiny pravidelných čtenářu deníku džejára from bk, jsem jeden z těch co se nemůže dočkat než vyjde nový report, nestydím se za to, djbk skoro dosahuje mejch kvalit :) :). Takže vím o problémech v kotli domácích, ale stejně jsem si říkal, že to bude stát za to.

Vyjeli jsme z krásné a památkově atraktivní Jihlavy a psali si s dalšími osádkami aut, kdo že vůbec jede a kde se sejdeme. Odepsalo několik aut, ale nejzajímavěji se jevilo auto, kde k našemu údivu sedělo 6 mladých a staří pardálové Davoško, o něm jsme věděli že jede s nima, ale výjezd si nenechal ujít ani legendární Pali.

Jejich auto mělo velkou kvalitu, kterou potvrdilo ihned po příjezdu do Havířova. Kvalitu myslím jak kvalitu auta, které se před zimákem rozpadlo, tak i kvalitu osazenstva, které se vlastně to můžu i tak napsat, také skoro rozpadlo :).

V průběhu jízdy jsme si s tímto pekelným autem několikrát volali a tušili jsme, že kvalita ovzduší v autě se rovná kvalitě ovzduší v Ostravě při nadprůměrné těžbě uhlí.

Dali jsme si zastávku před Havířovem a čekali než toto auto dojede. Čekali jsme čekali, až dojeli...huráááááá nebo spíš pane božeeeeeeeee.

Otevřeli se dveře a dým...stále dým...čekám na lidi ale jen dým :) Nikdo nebyl vidět, ani řidič. Auto připomínalo scénku z predátora 2, kdy se ptaj toho zhulenýho dredisty v totálně zahulený limuzíně, co se děje. To jsem se ptal i já sám sebe. Z auta posléze vyskákali gumídci. Každá postavička z auta vyběhla chcát s flaškou v ruce. Dým se mezitím stále valil z auta. Já šel pozdravit své kolegy, ale když jsem ucítil zápach z auta, odešel jsem pryč. Vočko mě však pronásledoval a protože ani tento človíček nešetřil spotřebou alkoholu při jízdě, udělala se mu v ústech pěkná slinka. No heml jak volský vogo pro paragána. I když jsem byl od něj vcelku daleko v bezpečné vzdálenosti, zaslechl jsem chr chr chr, ne, to nestartuje nově koupený Zetor na první orbu brambor, ale to Mareček toho hemla tahá z kolena. Vyflusnul. Pěkný výflus. Hvězdě dobrovolných hasičů Kamene u Jihlavy, nesmlouvavý pravý proud týmu vyflusnul hemloidní syfilis. Byl jsem daleko, nic by se nestalo, kdyby poryv větrů nezanesl jeho výtvor asi 5 metrů a nezavál tento hemloid kolem mé hlavy. Ano, kolem mé hlavy proletěla či prosvištěla obrovská hemloidní bomba. Fakt obří. Pleskl na zem jak sumista v reklamě na kofolu a já věděl, že jdu blinkat. To se milí čtenáři nedalo. To byl kráter.

Když jsem se po notné chvilce uklidnil, šel jsem zpátky k autu. Bohužel jsem to načasoval dokonale, protože v autě svůj blicí tragikomický příběh právě rozehrál rozehrávač Foppa. Nevylezl ani z auta, jen se prostě vyblil. Měl vinnou klobásku asi k obídku, protože to pěkně cvakalo. Bohužel to opět byla taková rána, že to mé orgány donutilo se opět jít to zátiší benzinky někam vyblejt. Nešel jsem daleko, vyblil jsem se mezi dvěma čerpadlama. Obsluha benzinky asi měla o zábavu postaráno, protože dva mladý ve stejné chvilce měli stejný problém, ale blinkali aspoň u čerstvě vysázeného stromořadí v tišším, řekl bych až romantickém zakoutí benzinky.

Poté co Foppa doblil, řekl památnou větu: Co jéééééééé, jedem néééééééééééé. No ty voe, nic se nestalo :) Jedem dál. Zeblil holínky rakváře, který si je speciálně k tomuto výjezdu oblékl a bohužel v inkriminovaný okamžik, kdy Foppova hvězda vyskočila do blicích nebes, zrovna Luboš procházel kolem dveří auta. Roztomilý bujný mládenec začal křepčit a hrát si s obsahem svých vnitřností. Chtěl nám je ukázat a taky se mu to docela povedlo. Luboš měl prostě jen smůlu :). To se může stát každému, že ho Foppa poblije :).



Když se blicí a chcací situace po notné chvilce uklidnila, konečně se vyrazilo společně k cíli naší cesty. Stezka odvahy ulicemi Havířova dopadla dobře a my tak šli dovnitř místní arény.

První třetina byla skvělá. Vyhráli jsme ji 2-0 a fandilo se opravdu skvěle. Bylo nás cca 50 kusů. Bohužel v této části hry mě zcela zklamali domácí. Ti často nebyli slyšet, prostě byli zticha. Nevím prostě, bylo to takový divný, jalové od nich. A když fandili, tak to byla stejně tragédie. Totální tragédie. Často ani nebyli u nás slyšet. To je ten kotel, od kterého se může učit celá republika? Pro mě osobně totální, ale naprosté zklamání. Úroveň fandění domácích byla zcela ubohá. Bylo opravdu vidět, že mají problémy v kotli, prostě to nebylo takové jako před rokem či dvěma.

O první přestávce jsme vyšli ven a mladí šli opravovat auto. Upadl jim výfuk a dveře a něco bylo s kolem.

https://www.email.cz/download/k/CfP4zAL2NtxYSkRv4IZZ8tqX4e4g6h4MyITH3c4XG3dz7osAylfPqyl8M0a1iL9ScJRLXv4/received_10201347874734623.jpeg

Nicméně to nějak tak opravili, i když jsme se opravdu nasmáli, ale zvládli to. Jo, když nic neděláš, jen pozoruješ s pívem v ruce, to je vždy nejlepší sranda. Opravili, ale musím napsat, že jen prozatim opravili :). Nikdo netušil, že jim ty dveře po chvilce jízdy vyskočej z pantu.

Ve druhé třetině naši borci polevili a domácí vyrovnali na 2-2. Pak nastal hukot v hale, výkon domácích šel nahoru o 652%. Jo, to se mě hodně líbilo. To bylo ono, co si čtu v reportech, to stálo za to. Škoda jen, že to trvalo slabou chvilku. Poté dala Dukla dalšího góla a zas byl klid. Fandili o něco líp než za stavu 0-2, ale prostě nevím, byl jsem z jejich výkonu zklamanej. My fandili si myslím velice dobře. Musím nás pochválit.

I přes závěrečný tlak domácích to Dukla udržela a my se tak hrnuli k autům. Plán byl co nejrychleji opustit město. Stím souhlasili i policajti, kteří nám poradili krásnou větu: Jeďte a nezastavujte :). My teda jeli, ale zastavili hned na benzince za Havířovem, tam se najedli a pokračovali v cestě do Jihlavy. Narozdíl od auta mladých. Těm nějak vypadli dveře a řidič jednou rukou řídil a druhou držel dveře, aby neodpadli úplně :) Ale nějak se taky dostali do Jihlavy v pořádku.

Byla to vcelku náramná taškařice a moc jsme se nasmáli.

PS: Banner proti islamizaci, tolik lží kluci havířovský kolem něj. Snaha o zalíbení atd :) :) To jako že se ta vlajka má líbit vám? Nebo jak tomu mám rozumět :). Zas máte nějakou svoji pravdu, bez znání celého příběhu. Co když majitel vlajky je aktivním členem Bloku proti Islámu? Atd.? No, vy všichni máte vždycky v tom havru pravdu :) I když obyčejně to pravda není, stejně jako v tomto případě. Ale i díky těmto výmyslům mě ty reporty pak baví číst o to víc. Už jsem se přiznal, že i já patřím k těm,řekl bych i stovkám lidí, co netrpělivě čekají na další report od místního spisovatele. Ale opravdu, zkuste si něco zjistit víc, než napíšete blbost...Akorát to ty reporty schazuje dolů...Myslíte si například, že někdo si něco udělá, v tomto případě vlajku BPI, jen proto, aby se někomu zalíbil?...V době, když po členech Bloku proti islámu v Pardubicích chodí tajná policie a vyhazuje je z práce....To asi fakt ne kluci...

Uznávám jen, že to měla být klasická vlajka a ne banner. Bohužel ale při zadání úkolu kámošovi v reklamce, který -ví- :) jak vypadají fotbalové vlajky...no vyrobil toto...nejsem z toho nadšen, ale peníze na novou vlajku dávat nechceme...

PS: Vím, že politika na fotbal/hokej nepatří, ale pokuď je naše země v ohrožení, hrozí válka v nedaleké budoucnosti, tak je potřeba o tom psát a bránit matičku zemi. Demokracie je krásná věc, ale má jednu nevýhodu...Demokraticky o demokracii a naši svobodu můžeme svojí naivitou a lidskou retardací lehce přijít. A když se to stane, tak to už bude pozdě. Jsme ve válce...A všichni magoři ze strany zelených, všichni ti Dienstbierové, Šabatové, Kocábové a spol, co chtěj zničit naši zemi, stojí na druhé straně....

DSC_1685

Čelsí z Chrudimi
Autor: Tomáš Bubenik | úterý 3.5.2016 11:30 | karma článku: 8.92 | přečteno: 157x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Jihlava

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Počet článků 91 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1476

Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...