Jsem politik a proto jsem šokován, že v Evropě máme teroristický útok.

26. 05. 2017 21:54:33
Jsem šokován, jsem šokován, jsem šokován. Nejoblíbenější fráze politiků nejenom v EU.Čím jsou ale šokováni, že utočil magor se slovy Alláh Akbar, nebo čím prostě? Mě to opravdu nedochází, čím jsou naše elity šokovány.

Po každém teroristickém útoku, se dozvídáme zajímavé výroky od našich politiků. Nedalo mě to a vžil jsem se do představitele EU. Jsem politik a ráno byl spáchán atentát. Co tedy budu dělat.

V klidu dosnídám, přeci jen oběti jsou hlavně Evropané a muslimům to nevadí, ti věří, že život po životě na zemi je lepší. Takže mě to vlastně ani nezajímá.

Musím ale něco napsat na twitter: Jsem šokován!!!!!! Útok důrazně odsuzuji. Myslím na oběti a jejich příbuzné. Modlím se za ně. Uděláme vše co je v našich silách, aby teroristé neuspěli. Nezničí náš způsob života. Musime se sjednotit, tento atentát nás spojí v jeden celek. Jsem opravdu šokován.

Tak, dám si kafíčko a pak napíšu prezidentovi té země: Posílám kondolenci. Stojím při vás. Česká republika je s vámi.

Tááák dám si obídek, a pak si změním facebook profil do barev té země, ve které byl spáchán atentát. Dopíši tam: Jsem šokován, ale teroristé nás nezastraší, nezničí náš způsob života. To se jim nepodaří. Nezničí naši demokracii. Vyjdeme z toho silnější. Musíme teror porazit.

Po chvilce si všimnu, že lidé to přisuzují Islámu. A to je špatně. Islám je přeci náboženství míru. I když se k atentátům přihlásil Islámský stát, útočník měl v kapse korán a vybouchl za pokřiku Alláh Akbar, já vím, že Islám za to nemůže. Musím uklidnit veřejnost: Jsem opravdu šokován tím co se stalo. Nemá to ale nic společného s Islámem. Umírnění muslimové jsou již na místě a pomáhají obětem. Nesvalujte vinu na muslimy, ti jsou také obětí útoku. Je to útok na nás na všechny, na naše hodnoty.

Dám si oběd v klidu a uvidím, co se bude dít. No tak jsem se napapal a zas něco na ten twitter přidám. Je hrozné, jak ty lidi reagují, vidím narůstající rasismus v naší společnosti: Jsem šokován, ale všichni stojíme při sobě. Nebojte se, nejhorší je ukázat strach a zůstat doma. Ukažme, že se jich nebojíme. Dnešní útoky nás posílí a vzejdeme z nich silnější. Hlavně nepodléhejme populismu a extrémistům. Ukažme více Evropy.

Večer po telefonátu s Macronem, Merkelkou a Sobotkou uklidním veřejnost tímto statusem: Jsem šokován. Na zítra byla dohodnuta rychlá schůze EU, kde probereme jak těmto útokům zabránit. Je potřeba více Evropy. Nepodléhejte populistům a pravicovým extremistům. Nemá to nic společného s islámem. Naši politiku otevřených dveří nezměníme. Zítra vydáme prohlášení bezpečnostního výboru EU.

Tak, a teď můžu jít v klidu spát. Nic se nestalo. Mě ne. Já nemám děti a žiji v dobře hlídané oblasti. Jsem politik a na normální lidi, co mají děti a bojí se o ně, prostě seru. Pro mě jsou důležitější imiganti a chci změnit Evropu v islámský stát. Dostal jsem na to granty od Sorose. Nemám děti tak mě o nic nejde.

Zopakujeme si to, co o pokaždé můžeme slyšet:

Jsem šokován!!!!!!

Útok důrazně odsuzuji.

Myslím na oběti a jejich příbuzné.

Modlím se za ně.

Uděláme vše co je v našich silách, aby teroristé neuspěli.

Nezničí náš způsob života.

Posílám kondolenci.

Stojím při vás.

Česká republika je s vámi.

Změním si facebook do barev té země, ve které byl spáchán atentát.

Teroristé nás nezastraší.

Nezničí naši demokracii.

Vyjdeme z toho silnější.

Musíme teror porazit.

Nemá to ale nic společného s Islámem.

Musíme se spojit.

Všichni stojíme při sobě.

Nebojte se, nejhorší je ukázat strach a zůstat doma.

Dnešní útoky nás posílí a vzejdeme z nich silnější.

Hlavně nepodléhejme populismu a extrémistům.

Ukažme více Evropy.

To jsou ale kraviny co....To, co osobně chci slyšet, to co osobně očekávám od premiéra naší země, je ale přibližně toto:

Občané naší země. V Anglii byl opět spáchán atentát. Evropa v dnešní době čelí nájezdu islámu. Západní Evropa otevřela dveře a pyká za to. Islám do Evropy nepatří, to víme všichni. Islám a právo Šária je naprosto neslučitelný s demokracií. Tito lidé se nikdy nestanou Francouzem, Čechem, Italem atd. Tito lidé nikdy nebudou respektovat naše životy, zvyky a kulturu. Proto my v naší zemi Islám nechceme. Islám v naší zemi nikdy nebude. Ode dneška je Islám postaven mimo zákon. Je na úrovni komunismu a nacismu. Kdokoliv, kdo bude propagovat Islám, půjde od vězení. Kdokoliv, kdo bude schvalovat atentáty, půjde do vězení. Mešity se v naší zemi stavět nebudou. Nepřijmeme ani jednoho uprchlíka. ani jednoho. Budeme chránit hranice naší země. Je to vina Merkelové, ne naše. Česká Republika zůstane zemí postavenou na keltsko- židovsko- slovanské kultuře. ne islámské. Na zemi je 22 islámských zemí, kde není válka, proto uprchlici můžou jít tam, ale k nám rozhodně ne. Nepřijmeme ani jednoho.

Tak, a teď si počkejte na další útoky....a schválně co budou říkat naše elity a srovnejte například s Viktorem Orbánem.....

Autor: Tomáš Bubenik | pátek 26.5.2017 21:54 | karma článku: 0.00 | přečteno: 81x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 18.88 | Přečteno: 280 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.10 | Přečteno: 508 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.71 | Přečteno: 464 | Diskuse

Michal Sabó

Rudá záře nad Moskvou aneb mají teroristi právo na soucit?

Útok v Rusku, při němž útočníci v koncertním sále na okraji Moskvy v pátek zabili nejméně 133 lidí a mnoho dalších zranili, nám nastavil zrcadlo. Máme Rusko litovat?

26.3.2024 v 7:13 | Karma článku: 36.52 | Přečteno: 2304 | Diskuse

Bohumír Šimek

Je Babiš bezpečnostní riziko?

Mimořádná schůze sněmovny, tentokrát svolaná vládní pětikoalicí, které přetekl kalich trpělivosti, a která zvažuje riziková chování opozice, a opozice obviňující z bezpečnostního rizika vládu. Kdo má pravdu?

25.3.2024 v 18:15 | Karma článku: 22.86 | Přečteno: 651 | Diskuse
Počet článků 91 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1476

Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...