Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Naprosto netolerantní muslimka v Prostřenu jasně ukázala, proč se jich máme bát.

Musíte, nesmíte, chci, aby jste mě tolerovali, aby jste toto nedělali, aby jste toto nepili a nejedli. Plně ukázala, jak tolerantní islám je. Rozkazy, rozkazy a rozkazy. A nějaká tolerance z její strany? Naprosto žádná.

Ahoj, já jsem muslimka, prosím, aby jste toto nedělali, toto nenosili, toto nejedli a toto nepili. Konvertitka z Ruska nám ukázala, co islám je zač. V přímém přenosu.

Já tam být, tak po tomto seznámení, kdy mě vlastně zakázala žít, bych jí řekl toto:

Ahoj, já jsem Tomáš, jsem český kluk a plně respektuji, že jsi muslimka. Když ti všechno tady vadí, tak sice moc nechápu proč teda žiješ v mé zemi a nejdeš do jiné, kde ti nic nebude vadit, ale je to tvůj problém. Já to respektuju, že jseš tady. Mě nevadí že ty tadyto nepiješ, nosíš na hlavě nevím co ani a k čemu to slouží, nejíš vepřové, ok, nemám problém. Já to respektuju. Ale respektuješ ty mě? Vidíme se poprvé a za deset sekund mě zakážeš pít pivo, jíst vepřové a chceš abych žil úplně jinak? To je tvůj problém, že nepiješ pivo. Nalij si vodu, já si naleju pivíčko. Můžeme se takto dohodnout? Nejíš vepřové? Zase to je jen tvůj problém, já ho ale jím. Respektuješ ty, že ho jím? Nebo co po mě chceš? Ty ho nejíš, já ale jo. Toleruješ to? Já ti udělám palačinky, ale sám si sním vepřový řízek a zapiju ho pivem. Já tvoji víru respektuju, ale respektuješ ty můj ateismus? Proč mě říkáš co nemám dělat? Já to tady dělám 35 let co žiji a mí předci to dělali, jedli, pili 1400 let třeba. Tak proč mě říkáš, co nemám dělat? Ty to nedělej, nepij, to je tvůj problém přeci. Ale proč mě to zakazuješ? Já toleruji, že ty to nepiješ a nejíš, ale toleruješ ty, že já to jím a piju?

Po tomto bych asi byl obviněn, že jsem netolerantní. Přitom já respektuji, že žije jinak. Ale respektuje ona mě? Nebo by mě chtěla předělat? A neustále říkala, že toto nesmím?

Ne, paní jen ukázala, jak obrovský rozdíl je mezi naším životem a jejím...Nežilo by se jí lépe, kdyby si sundala závoj, snědla bůček a zapila to pivem? A totálně se vyprdla na nějakýho alláha?

 

Autor: Tomáš Bubenik | pondělí 8.2.2016 7:18 | karma článku: 35,07 | přečteno: 1478x
  • Další články autora

Tomáš Bubenik

Afghánec obohatil spokojenou rodinu ve Vídni.

Imigrantovi se nelíbilo, že rodina vypadala spokojeně a smála se. Právě vyšla z restaurace. To ho rozzuřilo a tak je jen tak bez důvodu pobodal. Teda důvod měl. Ta rodina byla spokojená se svým životem.

19.3.2018 v 8:33 | Karma: 0 | Přečteno: 213x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Neobjektivita České televize spravedlivým slovům Zemana neušla.

Tak a je to tady zas. Neobjektivita naši slavné televize, které platíme poplatky za vymývání mozků. Pravdivá slova na adresu této mediální žumpy byla vyslovena správně a pravdivě, bohužel ale ve špatný okamžik na špatném místě.

16.3.2018 v 8:06 | Karma: 5,05 | Přečteno: 197x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Ondráček je jen obět. Za to může Havel. Proč není komunismus zakázán?

Tak a je to tady zas. Lidi se zbláznili, vyšli do ulic. Proč tam jsou naprosto nechápu. Co se jim nelíbí, to už vůbec nechápu. Jde to úplně mimo mě. Nechápu, nerozumím. Může mě to nějaký demokrat vysvětlit, děkuji.

14.3.2018 v 8:54 | Karma: 4,53 | Přečteno: 180x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Ruska se nebojím, ale za to Turecka ano. Co na to naše média.

Erdogan řekl šestileté holčičce, že je dobré zemřít ve jménu Islámu. Mučednická smrt je svatá. Nemusíte se bát. Mě to nešokovalo, to je prostě Islám. Ale bojím se toho, co tato slova prezidenta tak obrovské země jako je Turecko,

12.3.2018 v 9:43 | Karma: 0 | Přečteno: 35x | Diskuse| Politika

Tomáš Bubenik

Vraždění bělochů nevadí. To se nic neděje, to je v pořádku, to se může.

Parlament v JAR schválil kontroverzní zákon. Vyzval k vraždění bělochů a zabíraní jejich půdy. Co na to svět? Mlčí. Co na to naši obhájci lidských práv? Samozřejmě nic. Co by se stalo, kdyby to bylo obráceně a někdo by vyzval

8.3.2018 v 22:37 | Karma: 0 | Přečteno: 22x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03,  aktualizováno  12:09

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.

Seznam rubrik