Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělý článek! jen prosím zaslat přímo panu Zaorálkovi!

0 0
možnosti

Německo už se začíná proměňovat. Reportáž z Berlína o tom, jak migrace prospívá běžným občanům.

Pokud to chcete taky u nás, tak volte současný establishment a nebo nevolte a dělejte, že se vás to netýká.

https://www.youtube.com/watch?v=A72b44vDGJA

1 0
možnosti

R37u58d53a 85S81l24a52v44í98k

22. 4. 2016 10:38

Pane Bubeníku, četl jste Korán?

0 6
možnosti

Proč se tady pořád opakuje ten pitomý návrh číst korán? Tím se jako do islámu všichni zamilujeme nebo co jako se stane, když budeme číst korán?

8 0
možnosti

Karma R^

Je to velmi ubohý, ale častý argument politiků, když lidé chtějí něco jiného než oni chtějí (nebo oni musí chtít) tvrdit, že lidé o tom moc nevědí. HNUS.

A ukolem politiků, jejich posláním v dnešní době je PRÁVĚ ZABRÁNIT TOMU, ABY MUSLIMOVÉ BYLI SOUČÁSTÍ EVROPY !!!!

16 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.

Seznam rubrik