Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

Kdo je větší zmetek?

Ti, co sem tahnou nebo ti, co je sem zvou?

2 0
možnosti
JR

J42a65n 25R19á73ž

26. 4. 2016 14:09

Jak můžete odsuzovat ty chudaky migranty bez znalosti důvodů jejich činu?

Co když ten pán "sluníčko" odmítal plnit svou povinnost nevěřícího, živit, šatit a všemocně sloužit pravověrnému?

Na to musime pořád myslet, že je naší povinností sloužit věřícim a je celkem samozřejmé, že kdo na to zapomene riskuje jediný trest, který Islám zná za neposlušnost, a to je smrt!

5 0
možnosti
TP

T15o40m16á85š 41P26í18c82l

29. 5. 2016 12:31

Taky si myslím, že to není jen tak. Určitě udělal něco nepěkného, třeba nějak urazil islám (třeba měl v ledničce vepřové). A na tom se jistě shodnou sluníčkáři i islamofobové, že za takové věci se prostě nesou následky. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.

Seznam rubrik