Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L77e39o 90B74e12n96e76š

3. 6. 2016 19:39

Asi jsem milé tupé sluníčko. Promiňte, že se vůbec ozývám. Mám rád vzdělané a chytré lidi. Děkuji, že nás tupce konečně někdo chytrý označil. Trvalo to sice, ale dočkali jsme se. Máte pravdu. Naše tupost nezná mezí. A proto vám to nemůžeme vysvětlit, protože ač bychom se o to pokusili, byly by naše argumenty naprosto scestné. Jediné, co bych vám chytrému doporučil je naučit se skloňovat správně česky zájména. Jste přece ten správný Čech a nechcete snad, aby vás tupec jako já učil skloňovat zájméno já. Tedy ale stejně si to dovolím udělat, promiňte mi mou troufalost, ó jeden z nejchytřejších. Zájméno já zní ve třetím pádě "mi" a nebo " mně". Nikoli mě. Jen chci, abyste působil chytřeji, než tupá milá sluníčka.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS