Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OM

No, srovnávat jednoho z našich nejlepších písničkářů a geniálního básníka s jakýmsi na módní vlně antiislamismu se vezoucím hospodským šramlem mi připadá být značně přitažené za pačesy.

Ortela nikdo nevyhání a může si zpívat co chce a jak chce. I díky Krylovi. Chápu, že bude vykřikovat, že ho chtějí omezovat a zakazovat, proč ne, je to jistý způsob reklamy. Nejdřív hrál "proti Cikánům", teď "proti islámu", ještě zbývá "proti Sudeťákům", ale to už nejspíš nikoho nezajímá, na tom by nic netrhnul.

9 3
možnosti
Foto

Respektuji Váš názor...

a teď jeden text:

Probuďte se válečníci,

bílý Evropy,

sražte konečně na kolena,

ty židovský psy

4 1
možnosti
OM

Pravda, "proti Židům", na to jsem zapomněl. Evidentně mám Ortel špatně naposlouchaný ;-) Ale na tom se asi nic nezmění

0 0
možnosti
TN

Hitler a Churchill? Oba dva milovali svoji zemi, oba dva vlastenci, není mezi nimi rozdíl.

9 1
možnosti
AT

Taky mám pocit, že členové NSDAP nebo Hitlerjugend byli vlastenci jak sviňa

3 1
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Vychovávám dítě, nebo on mě? :) Jím guláš, piju pivo, chodím na fotbal a rád koukám na holky v sukni a nechci o to příjít. Jsem 100% ateista. Křesťané mě v této zemi nechali žít, i když v  boha nevěřím, islám by mě to ale nedovolil...tím pádem jsem proti islamizaci naší země, protože chci žít svobodně a mírumilovně jako doteď, vychovávat kluka, aniž bych se bál chodit po ulici. Jsem pro Evropu svobodných a spolu obchodujících národů. Proto volím Svobodné.

Seznam rubrik